SÖNDAG - MATILDA


Giff, säger Matilda med ögoninflammation.


Någon där?


MIN <3<3




Matilda och grisen - som hon stoppade och nästan svalde..
usch,men syrran var där och tog den.


:D































Jag fick passa matilda en stund,fast hon sov ju så det var ju inte direkt 
svårt hehe ^^





Har en bild när hon ligger och sover - då är hon 1,5 vecka!
Får göra en jämförs bild :D

När sandra kom tillbaks så åkte jag hem :)

När jag kom på lördags kvällen satt matilda i mitt knä , as gullig.
Och så vände hon sig om å kollade mej i ögonen och ba ''nahavsgah'' as gullit.
Sen en annan gång så kollade hon mej också i ögonen och va as gullig å ba 
''syster lessen'' å så kramade hon mej.
AW :D fast jag va ju inte lessen.

Älska henne :):):) <3<3<3
Världens sötaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0