STOCKHOLM I BILDER.

Här kommer bilder från snobbstaden,huvestan' , även kallad Stockholm.
Klockan 06.00 åkte bussen ifrån skolan,innan dess gick man på toa :O




Soligt sen dimmit,lite regn ..blabla.
Bussresa på 3,5 - 4 h e najs hah...


Jag som precis gått av bussen - passar ju in för jag ser ut som en emo,lol.
























Jag i europas smalaste gränd - gamla stans iaf.





















Jag jagar Larry , jag jagade den runt en stolpe och allt sen kom den på
att ''Oj jag kan ju flyga'' lol


Vi låtsas att denna bilden inte är sne.




Solnedgång på väg hem .




Känner på mig att jag inte kommer få något bra tillfälle att ta kort på
dom rosa träden här utanför så dom här får duga såfall haha.

DET VAR DOM :D

Det var en bra dag:D
Vi gick med Mimmie kompis Sofie på Wasa museet och tills vi åkte hem , hon var rolig :)

Nästa inlägg : En check lista :D!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0