google translate -lol :D

Nu ska jag åka och ha sjukgymnastik i vattnet ohlala, ska hoppa runt som en galning så jag får ont igen...inte.
Först ska jag baka ner badkläderna,annars får jag nog inte bada.
Jag är cool,jag översätter med google.
HEJDÅ!
Nu ska jag åka och ha sjukgymnastik i vattnet ohlala, ska hoppa runt som en galning så jag får ont igen...inte.
Först ska jag baka ner badkläderna,annars får jag nog inte bada.
Jag är cool,jag översätter med google.
HEJDÅ!

Now I'm going to have physical therapy in water ohlala, to jump around like a maniac so I get hurt again ... not.
First I'm going back down swimsuit, otherwise I probably would not bathe.
I'm cool, I translate with google.
Bye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0