Fredags - haha.

Det är måndag nu men nu kommer fredagens bilder,lol.

Jag var hemma pga min fot,typ stukad...vad vet jag :P?


the naked truth - osminkad alltså :P



Mamma : ''Vi ska åka te willys å handla mat''
*köra ut på motorvägen åt fel hål*
Mamma vi skulle la te willys? Mamma svarar : det finns ju fler.
sen sitter jag och lamar runt å drömmar runt,sen helt plötsligt(haha aa..) 
så kör vi in mot a6 å då vaknar man till å ba : Hallå?? hahah vad ska vi göra.
I got new shoes ;D(picce kommer)


Sen faktist : HANDLA MAT :D omg,hon ljög inte.


YAY :D Det är som convers men istället för runt där fram är det trekantigt typ.
''Va är det bild på de?'' Aha,men jag skrev de förde kanske inte syns så mkt.

Fira valborg på öxnehaga med Thomas,mamma,videokameran,korv,
festis , eld och fyrverkerier + fula öxnehagabor haha!

''Inte konstigt att de regnar så dom skjuter hål i himlen med fyrverkerier''
Något sånt sa thomas haha! 


Alla mina fyrverkeribilder sög så här kommer den sämsta jag kunde hitta :

Tog flummiga bilder på toan hemma sen (nej inte sånna) ,
lägga upp annan gång.


Sen blev det skit goa chips jag testade på willys samma dag + cola.
Testade willyscola på willys(lol) ..den smakade bläää,inte den vi köpte.
VI KÖPTE VANLIG :D MUMS.

Det var dom.

BYEBYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0