Dagens kändis !


Dagens kändis är :

Pixie Lott!



Jag gillar hennes låtar, lyssnar på olika artiser men hälften av låtarna är med henne...
get it?
haha,nämen.

Jag tycker hon sjunger bra,hon har ju gjort många covers and i like that ;D

Hur jag hittade henne :
Hade hört hennes låt '' mama do '' lite för hundra år sedan 
och sen sjöng en tjej som heter Chantelle Readman på youtube den låten och jag gillade den mkt ^^
sen glömde jag bort Pixie ett tag.
Och sen spelade jag Gravity hela tiden och nu lyssnar på alla hennes låtar jag kan hitta haha.

Värsta historien här ;);)

And here comes pitcure :








Måste bara skriva att Mama do är inte min favorit längre,
har mer tröttnat på den lite ^^ men ändå inte.

Låtar jag gillar med henne : Alla, haha.

BYEBYE!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0