Massor av bilder på Matilda !!

Här kommer massa bilder på min extremt söta syster Matilda 1,5 år :D Tagna förra helgen (6-7-8 feb)
HOPE YOU LIKE IT BLOGG.






Bebis i systers säng,haha så söt är hon <3 kom in å klättrade på mej
när jag var nyvaken - å låg där hon ligger på bilden - haha :D <3




Fy matilda,inte klättra på bordet! Hon har satt sig där å ba glott på tv.


Kltterapan framme igen....skit unge :D!


Pappa : '' Matilda ska du ha juice'' sen sprang jag före henne å tog detta.


Juice på hela magen för hon lekte typ bara...


Hon är tv beroende - precis som alla andra i familjen.


haha , så gullig. Glor på tv som vanligt.


HAHAHA WTF?


HAJAAAAAAAAAAAA!!! - KARATE'.


Dansa - hon gillar Akon & Guetta's låt...vad den nu heter. + tik tok.





Det är lite storleks skillnad på oss,elr vad säger bloggen?


Serisöst,så satt hon i typ 10 minuter,ibland kollade hon på mej haha..störd.





Älskar denna bilden <3<3 Min lilla söta kanin.


Inte så bra bild,men kolla minen haha.bäst.


Halv sovandes bebis.


Det var dom bästa bilderna från förra helgen,hoppas bloggen gillade dom :D

Byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0