Tårar rinner,tårar försvinner. från utsidan syns de,men inuti finns de.

Hon satt i sin säng med sin dator och täcke i knät,håret hängde och ryggen värkte.
Några rum ifrån hörde hon sin brors musik spela - dunk dunk dunk.
Hennes rum var mörkt,bara en lampa var tänd och lös svagt på hennes säng.
Idag hade hon varit i skolan,första dagen efter en veckas drömmande påsklov hemma.
Skolan var inget hon gillade,det var tråkigt och personerna iskolan var inget och ha , dom var bara för mycket fast ändå rätt tråkiga och järntvättade.
Allt hon kunde tänka på nu var hur ryggen värkte,hon ville sova men det skulle inte gå - det skulle bara sluta i tårar av frustration .
Hon satt i sin säng med sin dator och täcke i knät,håret hängde och ryggen värkte.
Några rum ifrån hörde hon sin brors musik spela - dunk dunk dunk.
Hennes rum var mörkt,bara en lampa var tänd och lös svagt på hennes säng.
Idag hade hon varit i skolan,första dagen efter en veckas drömmande påsklov hemma.
Skolan var inget hon gillade,det var tråkigt och personerna iskolan var inget och ha , dom var bara för mycket fast ändå rätt tråkiga och järntvättade.

Allt hon kunde tänka på nu var hur ryggen värkte,hon ville sova men det skulle inte gå - det skulle bara sluta i tårar av frustration .



Bara något jag skrev.


Om dom bara visste.

Om dom bara visste, hur man försöker
Om dom bara visste,  hur jag försöker ignorera det.
Om dom bara visste, hur jag försöker hålla det borta.
Om dom bara visste, hur många gånger jag tänkt på det, men ångrar mej.
Om dom bara visste , hur man känner sig .
Om dom bara visste ...


Tårar rinner,tårar försvinner.
från utsidan syns de,men inuti finns de.


Ångest,panik,tårar,gråt,ilska,ånger - över igen.

Im trying,pleaze im really trying!
Make it go away,i cant take it anylonger!


Var är jag?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0