ORKA LÄSA ALLT? FOTINLÄGG

''Ojojojoj dom tog mej på allvar,gratts på dom.
Jag ska tydligen kanske få inlägg''

'' är för att jag skrev de på facebook xD anyways.

Dom tog mej på allvar,däremot var de svårt att ta doktorn på allvar...
nämen hon var tydligen från österrike...ÖHM rörigt.
Jag kom dit , gick te receptionen å ba jag ska anmäla mej men jag vet inte vart jag ska.
Och hon i receptionen ba okej,du träffa **(va vet ja) och hon är från österrike och hon är ung men hon är bra.
(jag frågade var ja skulle?) ...och de e på första våningen.

Men hon hade rolig dialekt och jag fick anstränga mej för att fatta vad hon sa xD men de gick bra.

Ska få remiss till röntgen för att se ifall de är ngt men de trodde hon inte(nödvändigt) 
och så ska jag te fotoptopeden(den bakom ryhov) och så ska dom se vad/ om jag ska ha/för inlägg.
Jag går tydligen inte rakt med högerfoten så jag har överbelastad den och den har blivit inflammerad och......Aaa.

Mkt text,well well.
Om jag glömmer bort vad jag ska säga te mamma så får ja läsa här haha!

BYEBYE 

För dej som inte orkar läsa : Min fot är cp och jag ska få fotinlägg!
WORD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0