Fredagens småbilder

YOYO !


SAMMANFATTNING OM FREDAGEN :
Hade egen somorron te 10.30 sen kom ja försent te engelskan å
vi slutade 30 minuter tidigare så jag va ba där i 10 minuter,
hade ont i huvet så jag åkte hem,haha xP
sen data ..
Sen skulle jag å mamma åka te ica å köpa mat(å pengar!!!)
men då funkade inte bilen,så vi fick ta bussen.
vi åt,vilade och sen gick vi te a6.
Jag fyllde påmobilen,mamma gick te coop å jag te hm.
Tänkte köpa ngra solglasögon men ...nä dom va för konstig modell på.
Köpte ett nagelllack å en tröja me puffarm:P svartvit randig.
Hemma sen gjorde vi varmamackor,kollade på letsdance,drack cola,
åt ostbågar,kinderchoklad och sen satt jag vid datorn å degade hela natten.

NU KOMMER BILDER :

Me when i came home from school - my huvud ajaj.



Dont ask.








Blä dumma bil inte funka


Just då var du inte fantastisk.




Granatäpplejuice  och hamburgare = lunch :D


Before - skitiga ojämmna å tråkiga.


After - turkosa å jämna(ungefär haha, är inte bäst på å kleta nagellack.

FOOOD - MUMMS ! Annanas,ost å skinka + smör.

DET VA DOM!!

BYEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0