VAD A.L HAR GJORT IDAG-!

Idag har jag :
Shoppat second hand,ätit,tränat på friskis,gjort en video,tagit kort.
Mer : Varit på willys - träffade sabina :D
Är för trött för att komma vad ja gjort mer..
just de! varit hos mormor,fick mer skor(fick 3 igår men inte av henne)
ÄTIT :
2 toast av subs(se inlägg under),twix,glass,chickenbits,en ugnsbaguette,
en banan, druckit chokladricka & en mini pucko.
Jag är bara världens nyttigaste människa :D haha.
Just de juice och en äcklig macka från ''smakgrejs'' på willys.

Vad jag trodde jag skulle göra:
Fixa i min garderob med kläder och saker(städa igen)
sminka mej.
slappa ;D
sova innan de va fredag - haha nä de trodde jag inte xP!

Friskis :
Mamma skulle träna och då ville jag me de ,
sen kom jag på att jag ville nog hellre gå på gymmet än ett tantpass(haha).
Så blev det,jag hittade ngn rolig maskin som inte finns i jkpg
(vi va i huskvarna..hah), man kunde springa som en galning ;D(elr va man gjorde)
Drack mkt vatten(blev as pissig nödig hemma sen)
å jag kunde se ner till pass där dom hade dans-tränings-grej.
Det fanns bla 40-50åringar där haha , rätt kul att titta på haha xP!
(Det var efter träningen jag åt twix,sen hemma åt jag en glass vi köpte på willys.)

Second hand :
Jag köpte 2 linnen,en burk,ett (vet inte vad de heter egentligen,men ja kommer använda de som..) armband.
Ett gossedjur till lilla syster - en gullig hund, den ser nästan lite lessen ut, naw!
Flippflopps 5 kr ! Hittade ngra snygga men ngn hade tydligen snott den ena LOL? haha.
(men den suckers kan inte sno den andra för den la hon(personalgrejs) ..undan.)
En jacka 50 kr! grågrön ;) (samma modell som min andra svarta ;D yay)

Hos mormor :
Var ju hos mormor för mamma lämnade ngt papper från vätterhem och igår när vi lämnade skor till mormor så sa hon att hon kanske hade ngra till mej så idag fick jag prova ngra -provade 3 och 2 passade.
Dom andra va coola,värsta träklackan å dom va från spanien men min fot va för fet.


Annars så :
Suttit vid datorn, när vi skulle åka te willys slängde jag på mej lite kläder på 5 min haha ^^
MIn puffigatröja (I like) å najsiga nitbyxor . Och detta var alexandra som lekte modeblogg.

Jag är trött haha,om ngn undrar.

OMG - DE VAR TORSDAG IDAG(KL E 00.45 ..SÅ)..
satt på bussen hem från second hand å ba näää de e onsdag , joo torsdag..
*kolla kalendern....nämen..aha...jo*
lol ;)

Om jag orkar kommer dagens bilder strax!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0