JAG VILL LEVA LYCKLIGT,FÖR ATT JAG ÄR JAG,

Persienner :








Random från mitt fönster :





När vi skulle åka te pappa :








The pitcures says it all :





Gabriellas sång.

IDAG:
Vaknade klockan 8  skavfötters i bäddsoffan med mimmie efter 3,5 h sömn.
Jag bara bestämmde mej för att jag inte kunde sova inatt haha,vad vet jag :P?
Vi trodde vi va sena men vi var itid ojojoj.
På ktiden 9.10 fick vi veta att nästan vecka ska vi ta ''suckfoto'',sånt man tar 
när man går ut 9an haha,så skulle vi komma på tema...
exempel från min klass : dom som inte pratar mkt ska ha målade stygn över munnen,de e la taskigt?
Jag pratar inte me dom i min klass...vrf kan man diskutera annan gångxP anyways,jag tänker inte se offrig ut å kolla på de kortet sen å ba ''just de jag va tyst''...
annat förslag : endel är emo?...
3 : ngra har ngn slags färg på tröjorna...ngt sånt..
4.framtidajiobb  - den tyckte jag haha - jag me kameror elr ngt.
& de sista förslaget tjejerna i våran klass tyckte va bäst :
Alla tjejer är en kändis,killarna  e papparaziz å jagar oss??.....fattar inte hur dom tänkte,vi ska stå vid en bakrund?
dom babblade om ngra plansher också,va vet jag xP.
Tänker inte va ngn jävla kändis me massa smink å se gay ut.

sen hade vi so : typ 2 h elr vad de är,de va lätt xP ..
sen lunch - grooze.
syslöjd - jag syr en kjol som jag kan ha i söndagsskolan hahah xP(nej ja går inte i de)

sen har ja varit på simgrejs - inte skönt just då(mer än att vattnet e as najs),men efter!
Duschat,åkt te pappa å hämtat ett papper..KOKO(SKO)-matilda.

Också kollat klart på en film me mamma å ätut chibatta.

Nu ska jag...................(?)..............?.......sova tror jag,i think i need that.

LATER!!


Kommentarer
Postat av: iiissa♥

jättefin bild på solnedgången!^^



[ps. kolla gärna videoklippen från idag! kram]

2010-04-13 @ 21:28:03
URL: http://iiissasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0