Överredigerad.



Igår köpte jag en kjol...gissa vart haha?
från 29.00 -dom hade reaattack,värsta...panikkänsla i luften kändes de som.
Asså ja hade inte de,men alla tjejer värsta ''leta leta leta'' ..akta du e långsam xD

Jag e rättlugn ibland haha...ibland. Jag typ ba ''kolla på varje plagg'' medans fler gick runt mej
(va en rund grej kläderna hängde på)
Tänkte köpa en svart klänning,men de va en enkel..kändes inte som mej..

Här kommer en till sugig bild på den :


Och min söta fot...usch hatar fötter xD
anyways,I like the kjol.
Fanns EN svart kvar haha...Vadå jag va ju inte en av paniktjejerna(nejnej..)
fanns grå me, men iaf fanns ba xs och jag ba aja jag provar..och de gick..okej?
haha.

GREAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0