BELLA OCH TYRA SHOW

HAHAHAH VA FAKE HON ÄR!!
Guuh,orkar man fortsätta kolla ?

Hon har la världens sämsta självförtroende ...vill ba slå henne elr ngt.

Tror hon har dåligt självförtroende och typ ska försöka visa att...vad vet jag.
Heregud xD vem vill va henne.


Kollat klart nu,what up with....att massa av hennes kompisar va där?
Åhh sååå fake!
Asså man känner igen hur hon beter sig , när man inte vill erkänna att man e osäker å så gör man som hon å ba ''nämen ja bryr mig inte''.
Å hur slutade hon då ''åh jag e så kisse nödig'' ....visst! hon villa la gråta elr ngt för hon inte orkade va så fake.

AJA nu skiter jag i de.

Ska gå och äta kladdkaka å hoppas jag inte får glasbitar i munnen,råka ta sönder formen för den låg inte bra i kylen så den åkte ut när ja öppnade.

AJA,LATER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0