ULLARED I BILDER!




Översvämmat.


FIKAAAA :D










framme!!


Efter shoppingen - parkeringen.














I påsen : två läppstift å en ögonskugga.
resten ser man la?


Min shopping - clothes.
Oj nu vet ju hela sverige hur man nya bh ser ut xP...fast typ högst 10?
Jag e nöjd..med allt alltså ;D


En scarf - wow ska jag ha en scarf?


Va fan,vrf vare dansk/norsk text på mtw xP??

DET VAR DOM :D DET VA NAJS,alltid najs me shopping spec idag när
inte hela sverige var där.
fast jobbit när ja valde smink xP nr lapp hade man å så hade jag svårt att
bestämma vilken färg ögonskuggan skulle va åså bestämmde jag mej precis 
när de va min tur typxP 2sek innan : elr ska jag ha brun...elr också? haha xP
å jobbit å prova allt -provade typ 20 grejer xP
3 shorts,2 byxor,en klänning,4 bhar,2 tröjor..öhm...ngt sånt xP

RIKTIGT NÖJD!

Maten :
en chokladboll,halv hallongrota,en kexchoklad(5,50sån),liten flaska cola,cola å macka (inne i U)
,hamburgare pommes å cola igen.
Innan vi åkte åt jag : macka å chokladricka te frukost sen pirog te lunch innan ullared.
Haha xP
Skrev de mest ba för skojjs skull,brukar vanligtvis inte äta allt de xPxP på en dag.

De va allt jag pallar skriva just nu.

BYEBYE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0