Pitcures - Red Lipstick and bensin














Im takin pitcure while walking , between the way so people in cars 
can look at me when i strike my ''seriouse facepoze''








Det kallar jag poze..failpoze haha, jaja :D


This became suddig beacause i fell after/under the pitcure was taken haha !


9 - 15.10 = Skola - var där hela dagen!! yay för mej(brukar oftast inte palla gå alla..)
Sen hem å slappa - sen tog jag 12 å 35, blev lite förvirrad när den svängde mot a6(där trean svänger vid cigarren)
Men den kör motorvägen,de hade jag ingen aning om haha!
Har sång i huskvarna nu i idrottshuset i ngt klassrum typ.
När jag skulle åka så ville jag ha läppglans men hittade inget ,istället såg jag ett läppstift så jag kletade på de!
Efter sången väntade jag på ettan vid esplanaden å frös som en gris i min vårjacka :P, gick av vid rosengården å walkade mot pizzerian å köpte en liten kebab å en cola :D
sen har jag slappat,tv,data å bloggat, å checkat kläder (inlägg under)

Np imorrron...uppsats så jag antar det går bra,skriva är la ngt jag e rätt bra på :)
inför np uppsatsen så skrev jag 6 sidor så,yeah.

Hoppas de går perffa(som min bror säger xP)

Nu ska jag slänga mej i sängen (inte väggen)...måste va lite pigg imon :)

NATTI!

De har blivit lite en allmän blogg,inte ba foton,men bäst foton så den får heta så,kan man äns byta?


KOMMENTERAAAAAAAAAAAAA :D:D

BYEBYE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0