Igår & idag

Igår: 

töttis.


Närbild - jävla hårslinga som va tvungen å se ful ut haha xp


Puts puts


Varmare än på länge..men de e ju inte kvar nu.




U can totally see my baby in the pitcure!

Idag :

Sunset.


Nästan likadan bild.


Ännu mörkare - himlen var nog lite mer grön elr så fick jag ba för mej de.


Gardinerna uppe,I hate blixt..men va tvungen ^^ 
såhär kan man ha de elr:


När man ska sova(te vänster där man ser min snygga kudde) :):)
sytt själv med hjälp av ella !


Laming around - just did something.


Min rygg e rak -den e som den ska iaf typ..?




Hoppas ngn blev yr i huvet , de blev jag men ja kollade på typ 15 till :P


Nu ska jag sova!!

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0