FRÅGOR! & SVAR...beacause im bored.




Mammas ögon efter operationen,weird.

OK..jag snodde detta från ngns blogg xP 

Personligt

hur lång du är och vad du har för storlek i jeans ?
Svar: 170 ,38 i svenska strl å dom andra strl 28/29 ngt xP

3 saker du inte kan leva utan ?
Svar:( Mat,vatten å sånt skit)
kläder - e inte nudist.
kameran - ofc!!!
hm....hårfärg...hehe nämen..HALLÅ!!! VA STÖRD JAG E DATORN!

Älsklings land, och vrf ?
Svar: Sverige,paris elr japan :D japan verkar helt stört å galet

Favorit affär?:)
Svar: h&m,second hand....hm :P aa

tränar du något? =)
Svar: NÄ..överskattat

Vad brukar du göra på fritiden? :)
datorn,mimmie,ta kort..ingen som har märkt de?
äta,slösa mina pengar,lyssna på musik,film..ta mer kort...

vilket land är du ifrån?
Svar: Sverige

Mitt förra mode : Habbonörd men försmå tröjor :
( fet jag såg ut tack vare tröjan haha!..ba aa skyll på den. )

vad är din största önskan ? =)
Svar: att bli artist,men man måste tydligen kunna sjunga då!
haha..
fotograf elr ngt,modell värkar kul men..nä


Bästa landet som du rest till?
Svar: spaninen :P inte varit i många

Drömresa?
Svar: paris o japan!

vilken är din favorit film?
Svar: många

hur lång tid tar det för dig att bli klar en vardagsmorgon?
Svar: vardag har jag en h för att ta på kläder,äta,å åka te skolan haha.
helg : the hooole weeekend!

(som sagt,snodde detta från en blogg haha)
hej! jag undrar vad du använder för ansiktsmasker,hårinpackningar,smink...?
Svar
har ngn n**** ansiktsmask haha...öhm aa...lite smink... va vet jag

det bästa och sämsta du vet ?:)
Svar: bästa : helg å slappa.
sämsta : tvärtom : skola å stressit,läxor(öhm..som om ja gör dom,gu va jobbit),människor utan humor ..

vem tycker du ska vinna i let´s dance? om du nu kollar det ?
Svar: Claudia !..tyckte




övriga bloggar

Vilka bloggar gillar och ogillar du?
Svar:I like : Febbs.se , fokis,se , egoinas.se , bunnys.se , ... m.m :) 
Ogillar : typ kissies.se öhm....*fundera i hundra år * fjortisar...
Vad tycker du om fjortisbloggare?
Svar: haha va de en fråga,finns de valalternativ ?

Villka bloggar läser du ?
Svar: Febbs.se , fokis,se , egoinas.se , bunnys.se , blondinbella , olika man hittar :P


om bloggen
Hur många läsare har du ungefär dagligen?
Svar: hahah 1-9 ? haha

Vad är ditt läsarrekord? :)
Svar: 9 st HAHAHA!!



varför började du blogga?
Svar: uhm..asså jag vill ju typ då asså bli kändis..å vara sveriges största modeblogg...
nämen xP lol, kul å så tar jag ju jämnt kort så då var de ett bra ställe att tr in bilderna på..
å typ visa människorna dom..inte för de går så bra men iaf :D
å så gillar jag skriva*blablablabla*...aa.

Vilka läser din blogg som du vet om vänner eller familj osv?
Svar: pappa har sättden,tvingade mamma kolla,sandra,farmor öhm... sen vet jag inte riktigt :)?

Hej,hur länge har du bloggat?
Svar: denna sen februari :) sen har jag bloggat på andra .. alexandralindahl.blogg.se
xP typ på devote me men....vene xP

Vad är det bästa med och blogga :)?
Svar: Att tr in bilderna,kunde skrivit alla söta läsare som ger fina kommenterar som alla domdär skriver..men
så är de ju inte för mej :)

Jobb & Skola
går du i skolan?
Svar: I hope i did'nt.


vad vill du jobba med?
Svar: foto - media.

Drömyrke?
Svar: varit artist men som sagt,man måste kunna sjunga.
också varit/är dansare,delfinskötare å massa flummiga saker.
skådespelare..

Hur är din klass?
Svar: CP,har lust å skjuta varenda en haha xP

Relationer
gillar du snälla killar eller badboys ;P?
Svar: öh? snällaxP men finns inga sånna här.

Vad är det viktigaste med killar?
Svar: att dom inte e ngra äckliga bögar som sminkar sig me plutläppar...fake and gay haha xP
ärliga ska dom va,snälla..va vet jag xP

Hur gör en killa för att charma dig?
Svar: ger mej pengar,ett stort fett hus,godis, lämnar mej ifred å....aa typ de.

Vad är det värsta en kille gjort mot dig?
Svar: iingen kille vågar ens titta på mej..haha xP..nämen..
öh? vene :D


Detta var på öland för ngra dar sen..........vadå?...jag e ju rödhårig där,
aldrig varit innan?..(tagen 2005 elr ngt..scccch)

BYEBYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0