Dagens bilder

Det är jobbigt å ha ont i foten :/ de är ansträngande..
Jag & mamma har varit sura på varran men de e bra nu :)

Här kommer bilder från idag.


Det är de här man vill se ,de är de här man vill vakna till :) 
Sol & blå himmel :D 








Grön tröja,oldfashion byxor å stukad(?) fot + halvtuppsatt hår.
Mascara,kajal å läppstift ^^ + en strumpa haha


It starting to smälta :D


The face.



















































& vi avslutar detta fotoinlägget med bild på min nya coola spegel :D

Dom lilla blommorna är nya :D köpte två sånna idag till mitt rum :)

Idag har jag :
Varit på Ikea - handlade lampa te vardagsrummet,hjärtat & blommor te mej :)
Ta kort - Blev inte så bra för solen va på väg ner,va tvungen å vila efter Ikea,foten.
Klippt mej - blev bra ^^ ba toppade :)
Degat - haha..roligt.
Tagit kort.
ätit 2 panodilx2

Så har la min dag sätt ut antar jag ^^

Ha de braa,nu ska jag dra mej mot sängen!

BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0