Bilder från i helgen!

Min bror laddar ner ngt så de e typ as segt xP 
Kanske inte lägger in alla nu,får se :)



Vi var barnvakt åt sandras brorson,vi matade ankorna men dom va lama.






Upp där åkte jag hundpulka :D ..för ngra helger sen :D!













Vi var på barnkalas - Petra heter hon & hon fyller 3 idag!
(detta kalaset var igår - lördag)


Matilda åt dockor.




Aw,jag & petra fikade - jordgubbar(bilden) å låtsas dricka i mugg :D
Hon ba nejje! du ska äta jordgubben först(på sånt där barndialekt så
man nästan inte hör vad dom säger).
sen: Aja men då får ja mata dej! så gav hon mej jordgubben å sen glaset,
hon tyckte jag skulle äta de gröna på jordgubben,jag ba de e ju inte gott
å så fnissade hon å ville mata mej me de hehe :) så söt 

Aw,jag & petra fikade - jordgubbar(bilden) å låtsas dricka i mugg :D
Hon ba nejje! du ska äta jordgubben först(på sånt där barndialekt så
man nästan inte hör vad dom säger).
sen: Aja men då får ja mata dej! så gav hon mej jordgubben å sen glaset,
hon tyckte jag skulle äta de gröna på jordgubben,jag ba de e ju inte gott
å så fnissade hon å ville mata mej me de hehe :) så söt.
Sen när ngn kom å sa att vi skulle fika(på riktigt- tårta) så ville hon ta med
tallrikarna med ner , jag ba nej men vi ska ha riktigt fika :) 


Tårta - de va björnar under ljusen också sen,men de fick jag ingen bild på :/


& andra åt detta + tresmaks glass :D


Hejdå Petra , 3 år :D <3 Grattis.


Min sötis 1,8 år <3


Överbett haha
haha,hon ser ut som en sur hund som vill ha sitt ben ifred.


Hästar:)


Babbis


Hemma hos mamma igen :) cool solnedgång !

Bilder från mammas kamera(den jag lånade & filmade med + ngra kort)

Äta klubba.


Vovvarna - inte världens bästa kamera,inte lika proffsig som min haha.


Jag & liten.
Jag var trött.


Åka bilen.



Det var alla bilder från helgen :)

Ska strax sova,trött - klockan är ju 1 så...hehe ^^

Byebye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0