Todays pitcures :D


Varför vaknade jag vid 8?


Mums blå cola :D:D


Som har omringat oss,vi får inte gå ut..
Jo de får vi,men dom skottade ner snö från taket så man skulle inte gå där.


Man fick gå över :P satt ett sånt på vägen,mellan ett träd å ngt.








Pimp my three.


Allt smälter.










































Idag har jag : Duschat,gått en runda med Thomas och mamma,släppt av min bror vid stationen,köpt busskort,varit på lidl-gått hem från lidl,ätit choklad,gjort en Smoothie med endast bannan å klementin(2 b,1 k)
Övrigt : Beställt kläder,ätit middag,ätit risifrutti,kollat på Blåsningen,bloggat,handlat frukt.

Hm det var nog ungefär allt tror jag :)

HA DE GÖTT BYE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0