NÄSSJÖ BILDER


Mina kläder idag,fast har ju haft tjock tröja å tjocka på mej..men ändå!


klänningx2 + coola tights.











Mamma är inte så van vid kameran,så hon fick ba me halva mej haha.


Inne på Kappahl - skulle prova byxor.


Fikade på Timons - tog faktist en kanelbulle ;) pretty bigmama bulle.


Mamma kände inte för att vara med - så hon gjorde fina miner istället,hahah!
Denna är inte när hon kliar i näsan , hon gjorde de me flit hahha xD


Och så här ser hon ut i verkligheten :) <3 Hon är fin :)


Stan, stannade å tog kort på ett ställe åså stannade inte mamma 
och så gick de en tant före mej sen så jag var tvungen å hoppa förbi henne 
å jag ba ''wiiiie'' å skuttade förbi hahah. som kanten där på bilden te vänster haha.



Snöhög på en dålig bild. Ska vi leka :D?


Min mamma :D man ska alltid vida folks bästa sida haha :D


ANNA MERTA BERRTA!!! <3




Snö på bilen +  små fönster .


Second hand ;)


Hahah ser konstiga ut eftersom tightsen var på under,ser inte så där mysko ut 
utan :) ....hade lust å lägga ut bilden iaf,köpte dom byxorna :D



På väg hem :(!


Nästan framme,vättern tittar fram ^^




MUMS!!!!!!!


Min awzome klocka :D:D:D Mamma ville inte köpa den först så tjatade 
jag på väg te bilen å sprang tbx helt happy :D ihh,den e så udda å cool,
precis som mej haha :P..


3 byxor, ett par tights,en ring ;) + klockan har ja ..fått idag :D


Närbild på ringen :D woho


Usch va hemskt, va tvungen å bädda xD


xD  jasså..ttog den bild,hade ja ingen aning om.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0