Gårdagens bilder

HERE WE GO


Av ngn anledning blev denna rätt stor,elr?


Blää trassel,tur att man har trådlöst nu! Var tvungen å krångla ur alla sladdar.


Making some faces.


Ny matta :D Jag spydde ner den andra....haha xD


Ska försöka.


Köpte denna - utsida. 40 kr


Insidan - ha smycken i. Den låter,de är drf lampan lyser ^^
typ bröllopslåt elr ngt.


Jag köpte också denna :DGrön lava lampa! 50 kr


Big pack toilettpapper.


Köpte två påsar te bion(A) Fast på bilden är de mammas & min.


BEFORE CLEANING - haha  inte orkat städa.


After - ojojoj. Blir lite förvånad varje gång jag går in i mitt rum hahah.
Inte massa kläder på golvet.












Det var gårdagens bilder de :D Senare kommer dagens bilder ;) 


BYEBYE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0