Foton från TODAAAAY :D



Här kommer bilder från idag.
Vi var ute på en lång runda! & kameran var med,anrs skulle jag inte pallat.









































Mamma : '' ta kort på kön nu då'' Jag ba.. ''Nä..dom kanske stirrar'' haha.
Kö te semlor!


Jag efter lång promenad,vad tycks om smörklicken på kinden? snyggt va?


Mmm,fet tisdag idag. Fast rätt så nyttig..började den iaf,sen blev de glass,semla å godis (A) ^^


Kur för torrt hår - göra sådär,kleta in i håret,ha de i en timma i en handduk,tvätta ur !


Kladdigt värre!


Efter.


Sådär satt jag innan & så sitter jag oftast -glor på tv å sitter vi datorn,'
fast just nu LIGGER jag i min säng me datorn haha..skit trött ..+
jag ska upp tididgt imon......ÅH!!! IGEN!!

Alla bilder idag blev inte så bra eftersom vädret suger :/ 

Godnatt :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0