Lördags i bilder - Leka i lekparken m.m!

Här kommer bilderna från i lördags :D!!


Syns dåligt här men jag tog kort på snödroppar,man kan se lite vit haha.


Äta godis




Kolla på flygplan.






AW :D


Pajjas bebis.


Nu : Leka i lekparken.
Jag tog massa kort.


Ingen bra bild, kan sätta ihop 4 bilder när hon åker xP.
Bild ett e när hon står där uppe 2an e påväg ner o sen denna och sen
när hon e nere xP


Go-go.


Leka i sandlådan.


AW :D gunga!




Min vovve <3






Min :D:D:D:D bara min...nästan !


Haha hennes ögon är som : JAG KOMMER DÖ!!




HAHAH!
Jag ser räddare ut än min syrra xP 
Liten o ihop tryckt också hha xp












Matilda visar upp ett löv(elr ngt) man ser också alla ''slott'' hon har 
förstörd som sandra byggde upp haha :P


Walking home.


Rocky <3



Later ;)...! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0