MER FREDAGS BILDER




HELLO UTVÄXT-SOM-FÅR-VAR-SÅ


-MUUUU


Svarta molnet från island?,nä...regnmoln.






gick ngra killar(10 åringar) utanför fönstret,elr över vägen
då och såg mej.
en kille glodde,vinkade,jag vinkade,dom fortsatte(3 st) glo å
jag vinkade igen haha...dom såg mina hemliga supper poozer mamma!










My clothes + ny stol som ska målas , antagligen grön elr blå.




mitt sånt där bubblande  skratt








Tycker jag me,hoppas ja kommer in.
Ska antagligen dit å träffa min kanske-framtida-klass.






MUMS!

DET VAR DOM - När jag orkar ska jag lägga ut på solnedgång med -
tagna på samma ställe olika tider - bara typ 3 st å inte så as mkt skillnad men iaf.

HEJDÅ! <3

BTW,KÄNNS SOM JAG JÄMNT E HUNGRIG!!

Kommentarer
Postat av: iiissa♥

hiss/diss på linnet i mitt senaste inlägg? :]

2010-04-17 @ 18:05:09
URL: http://iiissasplace.blogg.se/
Postat av: * Em

Hej :) Allt bra med dig idag?

2010-04-17 @ 18:58:07
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0