lama frågor

Just beacuse im bored :

Saker jag hatar/inte gillar!

1. När personer man chattar med tar hundra år på sig att svara/skriver as långsamt.
2. Dryga personer.
3. När man är sjuk.
4. Skolan.
5. Dålig musik.
6. Dåliga tv program.

Saker jag gillar !

1. Allt man kan äta som smakar gott (haha)godis,chips,kakor,glass,gurka,tårta,våfflor,pannkakor,strössel m.m
2. TV!!!
3.DATA!!
4.KAMERA!!
5. Lookbook.nu
6. Omegle.com - när man e uttråkad..men typ massa skummisar haha.
7. Onlinespel.något haha - ngt sånt.
8. COLA!! - IT MAKES ME HIGH!
9. Hårfärg - man ser roligare ut :D
10. smink - pigg å man kan göra massa kul (om man har bra smink haha)
11. kläder-hallå elr?

Saker jag inte kan leva utan!

1.Kameran.
2.Kläder - haha.
3.tv.
4.data.
5.cola.
6.chokladdricka.
7. skratt.
8.film.
9. musik.
10. min säng!!
11.hår på huvet.

De va de haha xP 

BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0