HV SM GULD FIRANDE :D:D PITCURE

IGÅR <3:
Det ösregnade så blev inte as många bilder haha :P


''Guldet tillbaka där det hör hemma''

Detta var vid 16.45 , djn spelade musik :P
(lagetkom 18.45)


HV MUSIK! <3


Ingen fattade vad som gjorde haha......


Kungen var på fin besök.


Sämst bild för jag såg inte vad jag tog på haha men, dom var roliga
dom sjöng å ba ''dom som inte dansar e djurgårdfans'' haha!!!
alla började genst dansa(hoppa) hahha!


Ett försök till att ta kort när hv kom,man ser ju glada fans
(som tittar på skärmen)

Nu kommer dom! 
Dom åkte på munksjön så man såg dom å alla ba WOHOOOO!


The heroes <3





Stefan(?) intervjuas.


Johan davidsson.


Det flög guldgrejjer och de smällde fyrverkerier!

Stefan Liv + att man ser att regnet öser ner(elr?), iaf på datorn.


Fan vad jag flabbade åt mej själv i hissen på väg upp hem haha!
As blött hår och texten i ansiktet var helt utkletat.


AS NAJS!
Jag skrev,klappade,sjöng med (och störde mej på Pauiline), hoppade ,dansade.
(+ torkade av regnet i ansiktet,tog kort,filmade,va glad osv :D)

När hon sjöng (pauline?) så brydde sig ingen å hon ba klappa..å ingen gjorde de.
Hon typ trodde alla va där för henne? sen försökte hon typ me å säga ''hvvv!!'' ba 
för ngn skulle typ jubla haha. sen när hon skulle sjunga en till låt alla ba NÄÄ!!! 
hon ba nähä haha.
sen alla ba ''hvv!!!''istället för att lyssna på henne HAHAH disssad.
sen var det en kille som var där å sjöng å samtidigt kom hv,ingen brydde sig haha.

Jag we are the champions o massa haha :P
Det var så kul :D:D 
Klockan åtta åkte hv och då vinkade mimmie och jag + lite andra till dom :) hehe.

Tänk om detta hände varje vecka :D:D
Fan va najjjs.

Mina ben var as stela efter hhah.....skulle skynda mej te bussen . 
Mimmie ba '' skynda'' å jag ba...AJJ....*försöka skynda* haha.


Byebye <3<3<3

HV HV <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0