FREDAGENS BILDER

Har tagit ungefär 150 bilder idag men bara 5 bilder kommer här nere,varför?
Jo för resten ska jag sätta ihop i en film till youtube,länk kommer :D!!


Jag följde med mamma till hennes jobb på ekhagen , 
jag var hardcore och gick i klackskor.


Jag offrade mej själv - SÅG TVÅ TUSSILAGOR :D!!


Här satt jag en stund och tog kort , vattnet lät och glittrade.


Jag har målat , på först papper sen också på ett linne från när
jag hade korsett.




Det var 5 coola bilder från idag.
Vädret idag var GREAT! Bilderna blev najs ;)
Jag har ätit massa yummy,har målat också :D

Very najs day!

Den ska avslutas med att kolla på talang(om ja inte glömmer de) och dega :)
Ska också fixa filmen med bilderna från idag :D!

Solen håller på att gå ner och de är fint :) lyser fint på husen och träden.

:) Byebye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0